الجمعة، 22 يونيو 2012

فيها ايه ,,؟


فيها ايه..
فيها ايه لو نزعل انا وانت
و نعمل اننا متخاصمين

فيها ايه
لو نتكلم عادى
وننسى مين زعل مين

فيها ايه
لو مرة اقولك
تيجى نعمل نفسنا متخانقين
تفضل تعاندنى واعندك
وتحايل فيا وانا احايلك
ونرخم على بعض شويا
تكتبلى غنوة رومانسيه
وبنظرة جواها حنيه
تنسينى انا اصلا مين

فيها ايه
لو مرة تقولى انا حبيتك
وانا اقولك روح يخرب بيتك
دة انا ياما كتير استنيتك
و انت عاملى فيها عبيط

ببرود اعصابك هتقولى
بس انا برضو حبيتك
وانا عارفه انك هتثبتنى
وهقولك 
انا قلبي ياحبيبي بيتك
جواه يا عنيا خبيتك
و هموت لو روحت بعيد

فيها ايه
لو مرة نتجنن
نفضل ساكتين 
ولا نتكلم
وف ثانيه
نضحك زى المجانين

فيها ايه
لو هكتب اسمك مع اسمى
تحلو حروفنا تعاكسنى
و بكلمه رقيقه توصفنى
تدينى صورتك
وعليها تكتبلى
" قولى لابوكى..صاحب الصورة دة عايز يتجوزنى"
هااا وافقتى بقى يا حبيبتى *_^
نبقا واحد بدل اتنين♥

هناك 5 تعليقات:

  1. مفيهاش حاجه خالص :D

    بجد حلوه .. و كلماتها خفيفه أوى على القلب و متميزه

    أسعدتينى بكلماتك شكرا.

    ردحذف
  2. عسوله اوووووى
    احلى حاجه الخناق كده عشان بعده بيتصالحوا
    بس نهايتها اللى جميله خالص
    تسلم ايدك يا قمر :)

    ردحذف
  3. مفيهاش حاجة
    بس مبتحصلش للأسف ههه

    تسلم إيدك

    ردحذف
  4. ههههههههههههه عسسسسسوله جميلة كلمات اوى بس مافيهاش حاجه هو اللى بيستهبل :)

    ردحذف
  5. هههههههههه زي العسل خااالص والله :)

    ردحذف