السبت، 23 يونيو 2012

وحشتني الضحكة


وحشتني الضحكة ف عيونكـ
ووحشني أكون أنا ويــــــــاكــ
الحيرة باينة في حـــــــروفكـــ
بتنادي عليــا أنا سمـــــــعاكـــ
مشتاق والشوق دا مغلبني
البعد تاعبني مدوبني
ولا حاجة عشتها نستنــــي
يوم م اللي أنا عشته معاكــ

أنا فاكره يوم ماتودعنا
بكلام جوانا بيوجعنـا
و سكوتك كان يجرح فيا
مش هقدر اقول ارجع ليا
و عنيك بتقول كدة لعنيا
" خليكي شويا وبعدين امشي"
دي حاجات
بتموت كان ليها معنى
و حاجات تانيه بتمنعنا
"أقولك لاء أوعي تسبني"

ازاى تنسالي الحنية
و هكون ف حياتك منسية
ماتدقش في كلام عصبية
دا أنا فاكرة كلامك وكلامي
وقساوة ردك و ملامي
انا هسكت بقي.. ماتكملشي

دا انا حتي كمان
حاسه اللمســــة
علي ايدي معلمة لسه
من ايدك وقت السلام
انا حتي كمان
فاكره الهمسة
بالكلمة الـ متقاله برعشة
جواها مخبيه الم

هناك 4 تعليقات:

  1. ربنا يخليكي
    ماتحرمش من رايك :)

    ردحذف
  2. جميل طبعا كالعاده ^_^

    ردحذف
  3. جميله وعلى قد ما هي بسيطه بس كتابة العاميه بالدقه دي مش سهله ابدا
    تسلم ايديكي :)

    ردحذف